وبلاگ هواداران Real Madrid

وبلاگ هواداران Real Madrid
بزرگترین وب رئال مادرید

مورینیو:”رئال مادرید هویت خودش را دارد .”

در حالیکه در این چند ساله سبک بازی بارسلونا مورد توجه مربیان حریف بوده است ، اما مورینیو معتفد است دیگر باید کمتر از این تیم صحبت شود .

او به France Football گفت :” من فکر میکنم زمان آن رسیده مردم کمتر راجع به بارسلونا صحبت کنند و آنها را با دیگران مقایسه کنند .”

” چرا مردم در مورد بارسا صحبت کنند ؟ رئال مادرید قهرمان اسپانیا و چلسی قهرمان اروپا است . بارسلونا در حال حاضر هیچ کدام از این دو را ندارد .”

مربی سابق چلسی و اینتر تصریح کرد که سبک و فلسفه متفاوتی نسبت به بارسلونا را میپسندد .

” من عاشق بردن همه چیز هستم و آنها این چند ساله این کار رو کردند و شاید در آینده ادامه هم دهند . با اینحال من فلسفه مادرید را ترجیح میدهم . ما فصل گذشته بسیار تاثیر گذار بودیم و در سطح بالایی بازی کردیم .”

” ما زیبا و دیدنی و جداب فوتبال بازی کردیم . من از سبک بازی تیم لذت میبردم . بعضی از مردم از سبک بازی بارسلونا لذت میبرند ، بعضی ها هم نه . من به کار آنها احترام میگذارم و اعتراف میکنم بازی کردن مقابل آنها دشوار است . با اینحال بعضی از تیم ها سبک آنها را کپی میکنند اما مادرید هویت خاص خود را دارد .”

مورینیو در مورد توپ طلای 2012 و رقابت بین مسی و رونالدو نیز صحبت کرد .

” مسی و رونالدو در سطح دیگری نسبت به بقیه هستند . هرچند رونالدو برابر هم نیست . او لالیگا را برده و رکورد های زیادی را شکسته است .”

” علاوه بر آن با تیمی به نیمه نهایی یورو 2012 رفت که کسی انتظارش را از آن تیم نداشت . اگر مسی توپ طلا را ببرد با اینکه به آن احترام میگذارم اما دیگر حرفی در موردش نمیزنم .”



Click Here for Free Traffic!
Click Here for your Free Traffic!

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش امدید
آرشيو مطالب
امکانات وب
ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 13
بازدید هفته : 8
بازدید ماه : 1389
بازدید کل : 133093
تعداد مطالب : 375
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1